Na początek wypadałoby się przywitać i o sobie coś powiedzieć. Tak więc – nazywam się Monika i rysuję shorty komiksowe, czyli takie krótkie śmieszne rysunki. Ich bohaterkami są Palcówki – dwie postaci wyglądające trochę jak palce. W każdym komiksie dyskutują na tematy przeróżne, ironizując, śmiejąc się, czasem nad czymś dumając. I zawsze ruszają przy tym brwiami.

Jako że to pierwszy wpis na blogu niech reszta na razie zostanie tajemnicą – odkrywaną mam nadzieję po kawałeczku z każdym następnym wpisem. Zapraszam do oglądania, jeśli macie ochotę – również komentowania. Gdyby ktoś czuł potrzebę może zostać Palcówek fejsbukowym fanem, może też do nas napisać.

No więc… enjoy 🙂

Image

Comments
  1. pankoszmar says:

    Hej! prawie nie znam komiksowego świata (poza bitwami komiksowymi na gildii) to bardzo fajne, jak odkrywam ile się tworzy w internecie. Ciekawi mnie też, jak do mnie trafiłaś i czy się znamy skądś pod jakimiś nikami z odmętu internetów : D

    • monikape says:

      Hej ho 🙂
      Dopiero stawiam pierwsze kroki, tutaj, prezentowaniu szerzej tego co robię. Ten blog pewnie jeszcze trochę się pozmienia, bo ciągle testuję nowe opcje, możliwości itd.
      Jeśli chodzi o Ciebie – znam Cię, jako Brenia, z photobloga. Mam tam dwa konta – jako nomiko prentuję swoje zdjęcia, jako monomiko zamieszczam swoje zdjęcia dotyczące street artu. Ostatnio spędzam na photoblogu mniej czasu, bo niektóre jego funkcjonalności po prostu mi nie do końca odpowiadają, mam też mniej czasu. Natomiast kojarzy mi się on z kilkoma osobami które pokazują tam to co rysują – np. z Tobą. I tak Cię tu odnalazłam, coby na bieżąco podglądać Twoje prace 🙂

Leave a Reply

