Nie było mnie dobrą chwilę – wiadomo, wiosna, praca, takie tam. Ale był i inny powód – krótki urlop! Palcówki mi oczywiście towarzyszyły, zbierałam też skrupulatnie nowe pomysły na kolejne shorty komiksowe. Żeby Wam to udowodnić wrzucam zdjęcie – Palcówki nad Morzem Północnym, na normandzkiej plaży. Nieźle, prawda? 😉

palcówki normandia

Przy okazji pomyślałam, że – skoro jest sposobność, a i sezon urlopowy i wakacyjny powoli się zaczyna warto pokazać Wam kilka shortów związanych z tym tematem. Gotowi?

urlop zawsze się kiedyś kończy

plany wakacyjne                                                           nowe_wakacje

Aż nie mogę uwierzyć, że zrobiłam tylko 3 komiksy o tematyce wakacyjno-urlopowej, skoro non stop mnie ciągnie w stronę myślenia o wyjazdach, podróżach, pozapracowych harach… Nadrobię to, nadrobię!

Tymczasem małe wyzwanie: w jednym z przedstawionych dziś shortów znajdziecie literówkę – a więc do dzieła 🙂

Comments
  1. […] urlopie parę słów już było (tutaj), ale szczerze mówiąc – o pewnych rzeczach nigdy dość mówienia (i […]

Leave a Reply

