Nie jestem jakąś wielką fanką gadżetów, ale lubię ładne rzeczy. A jeśli coś jest i ładne, i funkcjonalne, i pomysłowe – to już mieszanka której trudno mi się oprzeć. Gdy przypadkiem rzeczony gadżet nie obciąża mojego portfela albo wręcz mogę jakimś sposobem to cudo nabyć, dostać, wygrać, wylosować, zgarnąć, przygarnąć – to już można mówić o swego rodzaju miłości 😉

Dlaczego o tym piszę? Bo myślę, że wiele osób podziela takie emocje. I dla nich właśnie jest szansa by zgarnąć palcówkowy gadżet. Taki właśnie:

IMGP3478

To mój pierwszy palcówkowy artefakt (pomijając oczywiście same w sobie ręcznie rysowane plansze komiksowe) i dlatego też jest wyjątkowy. Z tego powodu postanowiłam, że będzie on nagrodą w konkursie z okazji mijającego właśnie roku z fanami Palcówek na fecebookowym fanpejdżu. Co trzeba zrobić?

Licząc na pomysłowość i poczucie humoru oglądaczy moich komiksów przygotowałam planszę komiksową z pustymi dymkami; zadanie konkursowe polega na wypełnieniu ich treścią i podesłaniu na mój adres mejlowy (monalona@o2.pl), z dopiskiem “Palcówki shorty komiksowe” w tytule. Zgłoszenia przyjmuję do końca lipca, a właściwie to do 1 sierpnia.

Plansza do wypełnienia wygląda tak:

Palcówki shorty komiksowe_do wypełnienia

No i co tu więcej pisać. Czekam na milion mejli!

Comments
  1. […] zwycięzcą i uczestnikom konkursu – gratuluję! W sprawie odbioru nagród (które można obejrzeć tutaj) skontaktuję się z Wami poprzez profil na […]

  2. Grzegorz says:

    Układ dykmów nie nie pasuje 😛

Leave a Reply

