Jakiś czas temu znajomy zapytał mnie, czy nie chciałabym wesprzeć akcji charytatywnej na rzecz koni ze schroniska pod opieką fundacji Tara. Jako że zwierzęta (oczywiście głównie koty) są mi bliskie, zgodziłam się bez zastanowienia. Zdecydowałam się przekazać jedną z palcówkowych plansz komiksowych na specjalne wydarzenie organizowane we Wrocławiu. W ramach Coś fajnego dla konika vol.1 zaplanowano koncerty, kiermasz handmade oraz aukcje gadżetów przekazanych na ten wyjątkowy cel. Mam nadzieję, że będzie nas sporo!

O wydarzeniu możecie poczytać tutaj: Coś fajnego dla konika vol.1

A przekazana przeze mnie oryginalna, oprawiona już i opatrzona podpisami plansza palcówkowa prezentuje się tak:

palcówki charytatywnie

Jeśli jesteście z Wrocławia lub okolic i 26 lipca macie czas – koniecznie wpadnijcie! A jeśli jest Wam za daleko, ale chcielibyście pomóc – zobaczcie co możecie zrobić 🙂

Comments

Leave a Reply

