Jakiś czas temu ogłosiłam palcówkowy konkurs. Z okazji okrągłej rocznicy bytowania Palcówek na Facebooku przygotowałam short z pustymi dymkami. Należało wymyślić tekst do ich wypełnienia.

No i nadeszła chwila ogłoszenia wyników! Zgłoszeń otrzymałam parę, ale każde na swój sposób śmieszne, ciekawe, intrygujące – i zasługujące na nagrodę. Jak łatwo się domyślić – decyzja była trudna 🙂

Przyznałam dwie nagrody główne, otrzymują je Jagoda Nawara i Jacek Kaczmarek. Zwycięskie shorty poniżej:

1017693_548105655251071_1208798300_nTo praca Jagody. Ujęła mnie swoją życiowością 😉 Kto z nas nie zna bólu istnienia zrodzonego z niedoboru ulubionego jedzenia oraz czystych skarpetek ? 😉

A poniżej – dzieło Jacka. W swojej wersji komiksu wprowadził szalenie kolorową eksplozję barw do znanych z szaroburości palcówkowych shortów. Dodatkowo pokusił się o absurdalny (i ironiczny – bo to chyba miał być delikatny zarzut do autorki względem tematyki Palcówek) dialog. Jedno + drugie = podoba mi się!

7b855b49-ec94-44af-8957-1120d126b73e

Prócz tego postanowiłam przyznać dwie nagrody specjalne. Trafiają one do Ani Pełki-Węgrzyn i Larmin`a Lartzz`a. Ich wersje Palcówek prezentują się tak:

ania pełkaTo wersja Ani, a wersja Larmin`a taka o:

benek

Wszystkim zwycięzcą i uczestnikom konkursu – gratuluję! W sprawie odbioru nagród (które można obejrzeć tutaj) skontaktuję się z Wami poprzez profil na Facebooku 🙂

Comments

Leave a Reply

