Wbrew pozorom to nie będzie wpis o sporcie.

Tak się niefortunnie złożyło, że z wczorajszej wycieczki rowerowej wróciłam nie z pięknymi wspomnieniami widoków Rudaw Janowickich a nieprzyjemną kontuzją nogi, a zamiast przemierzać rowerem wytyczone na mapie szlaki kuśtykałam w poszukiwaniu najpierw przyjaznego domu (wiem, że rodzina z letniego domku w Rędzinkach raczej tego nie przeczytają, niemniej i tak bardzo gorąco dziękuję im za udzieloną pomoc), następnie apteki i pociągu do Wrocławia, a wreszcie do gabinetu lekarskiego na pogotowiu. W tych nie do końca przyjemnych okolicznościach towarzyszyły mi dzielnie najpierw Ania a potem Jagoda, którym też należą się ogromne podziękowania.

No ale ok, nie o tym do końca miało być, moja bolesna przygoda to tylko punkt wyjścia do wpisu. O czym? No to chyba jasne – o kontuzjach, chorobach i zdrowiu. Zacznijmy z grubej rury.

końskie zdrowie

Inna częsta sytuacja wygląda tak:

dziura w plombie i w portfelu.jpg

Jak już chorujemy to bywa też różnie:

nie znoszę być chora.jpg

No i oczywiście są też różne przypadłości. Niektóre dość zaskakujące:

postepujaca zajebistosc

Będąc w temacie zdrowia i chorób nie sposób nie wspomnieć o trybie życia, które na nasze zdrowie i kondycję rzutuje. Pierwsza rzecz ti profilaktyka – w końcu lepiej zapobiegać niż leczyć.

badanie okresowe

Ważna jest również dieta i racjonalny tryb życia:

zdrowe żywienie

wszystko jest niezdrowe

Mówi się, że sport to zdrowie – mój przypadek trochę temu przeczy (chyba że pod pojęciem “zdrowia” mamy na myśli kontakt ze służbą zdrowia), być może nie jestem jednak typowym przykładem. W każdym razie…

zdrowo

A na koniec taka słodko-gorzka myśl o tym, po co nam te słabsze chwile w życiu:

wzmocnienie

Tymczasem trzymajcie kciuki za mnie, moją nogę i cierpliwość sąsiadów gdy słuchają moich lamentów przy zmianie opatrunków 😉

Comments

Leave a Reply

