Od kilku dni mam teoretycznie sporo czasu – jako że “czas leczy rany” a ja jestem na L4. Jak to bywa, rozmyślania nad różnymi sprawami doprowadziły mnie do tematu wpisu. Do czasu.

Mówi się, że czas to pieniądz. Jeśli się nad tym zastanowić to oznacza chyba przede wszystkim tyle, że dobra organizacja – czasu, pracy, siebie – to podstawa efektywnego działania.

Cóż, ja miewam z tym czasem problemy, choćby na podstawowym poziomie rozpoczęcia dnia…

autorka zaspała

Jedną z rzeczy które słabo toleruję u innych ludzi jest niepunktualność. Odbieram ją jako brak szacunku i denerwuje mnie ogromnie. Oczywiście, jak to często bywa, to czego nie lubię u innych jest i moim problemem. Był taki czas, że niepunktualność była niemal moim znakiem rozpoznawczym.

niepunktualnosc jako specjalnosc

W miarę udało mi się tę wadę przepracować i jakoś sobie z nią radzę. Jeśli jednak  chodzi o organizację czasu – zarówno w pracy jak i życiu prywatnym wciąż szukam idealnej metody. Może jakąś możecie polecić? 😉

zarządzanie czasem

A na koniec – zarówno w temacie zarządzania czasem jak i postrzegania samego/samej siebie powiem tyle: czasem, jeśli czegoś nie jesteśmy w stanie zmienić, trzeba to nie tylko zaakceptować, ale nawet spróbować polubić. Wkońcu pozytywne podejście to postawa 😉

pozytywne widzenie wad

Leave a Reply

