Jako że ostatnio się trochę urlopowałam miał być wpis o podróżach – wymyśliłam nawet tytuł dla posta: Palcem po mapie 😉

Tak jednak wyszło, że z urlopu przywiozłam suwenir pod postacią choroby – spokojnie, nic strasznego, zwykła angina. Dzięki niej siedzę teraz w domu, łykam komplet wielokolorowych tabletek i zużywam tyle chusteczek higienicznych (katar), miodu (do herbaty – gardło) i słodkości (wierzę w ich leczniczą moc na równi z antybiotykami) że hoho. Szczerze mówiąc przy okazji choroby odeszła mi wena na pisanie o wojażach (spokojnie, to chwilowe). Za to miałam wolną chwilę na zapoznanie się z relatywnie nowym hitem internetów – gifami. Nic trudnego, więc zrobiłam kilka palcówkowych. Enjoy!

Po pierwsze primo:

gif_bo z dziewczynami

Po drugie primo:

http---makeagif.com--media-5-05-2014-ch9LGl

I po trzecie primo:

http---makeagif.com--media-5-05-2014-dXsc_8

I jeszcze jeden:

gif_Chora

Starczy, bo dostaniecie oczopląsu, a musicie zachować siły wizulnego ogarniania na kolejny wpis – ten planowany, o podróżach, urlopach, odpoczywaniu i wogóle już niebawem!

Leave a Reply

