Podobno narzekanie jest naszą polską cechą narodową. Ja osobiście, jak już coś mnie wewnętrznie gnębi, to wolę to narysować, ale przyznaję, że czasem bez narzekania się nie da…

narzekanie

Mimo mało polskiej natury nienarzekającej, na upały zawsze narzekam – po prostu jestem przekonana, że ktoś się kiedyś na górze pomylił i zamiast wysłać mnie na ziemię jako mieszkankę Alaski, Skandynawii albo innej w miarę chłodnej części świata deportował mnie w sam środek klimatu umiarkowanego, który w lecie bywa ciężki do zniesienia. Przynajmniej dla mnie – widać to nawet po moich shortach komiksowych:

za gorąco

Nie dość, że poziom energii i żywotności dramatycznie spada – są i inne mankamenty wysokich temperatur. Znają je ci, którzy np. korzystają z komunikacji miejskiej…

to nie deszcz to upał

Pobocznym tematem są owady. Wiadomo, komary – koszmar każdego ogniska, grilla, pikniku czy choćby wieczornego spaceru. Mój znajomy ostatnio zażartował, że na plenerowej imprezie ci mali krwiopijcy znikają dopiero około 23-ciej, bo… są już tak najedzeni, że nie mają siły więcej latać 😉
Ale komary to nie jedyne uciążliwe owady. Ja latających insektów ogólnie nie lubię i – w przeciwieństwie do mojego kota, który jest nimi urzeczony i mógłby na nie polować godzinami! – przeszkadzają mi nawet takie trywialne stworzenia jak muchy.

mucha-ab

Jeśli jesteśmy w temacie upałów nie można przeoczyć tzw. sezonu bikini. Czy też może raczej terroru bikini, jak to mówią niektórzy. Albo niektóre 😉

10339467_712165532178415_6897298886988160950_o

Choć męska część populacji akurat chyba lubi sezon na pokazywanie kawałka ciała…

chcę oglądać twoje nogi

No dobrze, pomarudziłam troszeczkę na upał – od razu mi lepiej! Bo przecież nie ma to jak pomarudzić sobie razem 😉

wspolne-marudzenie

Do usłyszenia!

P.S. A druga część wpisu o street art’owych perełkach już na dniach!

Comments
  1. […] w domowym zaciszu z pewnością przyda się Wam coś do poczytania lub oglądania. Polecam np. ten ubiegłoroczny wpis… też o wysokich temperaturach […]

  2. Martyna says:

    fajne rysunki, polubiłam na facebook, pozdrawiam

Leave a Reply

