Street art’owa wycieczka – czyli niekoniecznie komiksowo cz. 2

Posted: June 16, 2014 in Ciekawostki, Palcem po mapie
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Jakiś czas temu pisałam – a przede wszystkim pokazywałam – co ulubieńsze fragmenty moich zbiorów street art’owych. O tutaj. Obiecałam kontynuować, i oto dziś właśnie, niniejszym, w tym wpisie  to czynię. Ale zanim pokażę Wam to i owo – rysunek palcówkowy. Wszak to blog bądź co bądź głównie z moimi komiksowymi shortami. Więc dla przyzwoitości short, proszę bardzo, w tematyce adekwatnej, czyli fotograficznej.

aparat

W poprzednim wpisie pokazałam prace z Wrocławia, Łodzi i Warszawy. Czas na Kłodzko, gdzie odkryłam piękne połączenie szablonu i kota – idealnie coś dla mnie:

IMGP4489

W zestawieniu nie może też zabraknąć Krakowa. Takie oto łupy tam kiedyś upolowałam:

Obraz 135Obraz 271

Obraz 283Obraz 137

Obraz 288aObraz 252

Podobno Poznań ma wiele do zaoferowania fanom street art’u. Niestety nic o tym nie wiem, kiedy byłam tam ostatnio w przelocie udało mi się ustrzelić tylko jeden mural – choć on sam zdaje się sugerować, że w Poznaniu sporo jest do odkrycia:

poznańOk, to teraz coś spoza PL. Na początek coś z Amsterdamu. Uwielbiam malarstwo Magritte’a i jeżdżę na rowerze, więc te znaleziska były jakby z dedykacją dla mnie:

amsterdam,holandiaObraz 425
Jeśli się powiedziało A – trzeba powiedzieć Be. Był Amsterdam, to teraz Budapeszt. Miasto ładne, czyste, street artu mało, ale coś się tam znalazło:

IMGP1121budapesztIMGP1130

budapeszt2IMGP1550

Jeśli chodzi o zagraniczne zapasy, to najwięcej w swych archiwach mam zdjęć i street art’u z Paryża. Pewnie dlatego, że nie wybrałam się jeszcze na łowy do najbardziej streetart’owego europejskiego miasta, czyli Berlina, ale wszystko przede mną  😉

20130606_21091420130607_13255120130607_18255220130611_22472020130612_18420720130611_224955Zdjęcie0510
20130607_182538

_IGP8544_IGP8663

I na tym może skończę bo inaczej… nigdy nie skończę 🙂 Jeśli komuś się obudził apetyt na street art’owe foty – zapraszam tutaj, trochę się tego uzbierało 😉

Do napisania!

Comments
  1. Katka says:

    Fajne, zwłaszcza te paryskie. Batman najbardziej mi się podobał!

Leave a Reply

