Parę dni temu miałam okazję narysować specjalnego shorta komiksowego. Fundacja Teatr Bezdomny ze Świdnicy poprosiła mnie o przygotowanie palcówkowego rysunku z okazji organizowanego przez nich projektu “Different Point of View” – cyklu wakacyjnego kina plenerowego w Żarowie. Lubię ciekawe inicjatywy, miałam chwilę, więc narysowałam.

kino plenerowe

Jestem wielką fanką kina. Trudno powiedzieć, czy mam ulubiony filmowy gatunek – kiedyś z pewnością miałam więcej entuzjazmu do dramatów i dzieł, delikatnie mówiąc, ciężkich. Z czasem doceniłam lekkie komedie, dobrze zrobione bajki i animacje, a nawet filmy akcji. Z wiekiem sporo się zmienia 😉
starzenie się

O kinie zresztą już kiedyś pisałam-rysowałam na blogu, można podejrzeć ten wpis szybciutko tutaj. Od tego czasu narysowałam trochę nowych komiksów w tej tematyce – co pokazuje chyba, że jest mi bliska.

życie to nie bajka
Zdarzyło mi się narysować komiks o konkretnych filmach…
nowe_wakacje
Kopia randkowanie

… także takich, z obejrzenia których niekoniecznie jestem dumna 😉
magia sagiZ czym kojarzą się filmy? Z happy endem. No właśnie, z tym mam trochę problem…
co po happy endzie

Z czym jeszcze? Oczywiście z kinem 🙂 Co prawda dziś trudno o magię małych kin, o których kieeedyś pisał Gałczyński*, ale są pewne atrybuty kinowe które się nie zmieniają 😉
kino i ciemnościPojawiają się też nowe…
popcornFilmy oglądam często, do kina też chadzam. Nie tylko dla filmów samych w sobie 😉
bileterA wpis zakończę moim ulubionym filmowym shortem Palcówek, a co 😉
film o mnie czyli dramat

Aha, to wcale nie koniec. Bo na koniec wypada mi jeszcze wspomnieć o tytule wpisu, o którym dyskutowałam z fanami Palcówek na fejsbukowym fanpejdżu. Było kilka ciekawych propozycji, wybrałam “Żując celuloid” ze względu na skojarzenie z taśmą filmową. I trochę z przekory, bo takie sformułowanie brzmi chyba nieco zaczepnie. Prawda? 🙂

* K. I. Gałczyński “Małe kina” – jeśli ktoś nie zna tego wiersza to polecam się zapoznać. Natychmiast!

Comments
  1. Świetne! Szczególnie te o randkowaniu i strachu przed ciemnością :)!

Leave a Reply

