Palcówki od A do Z

Posted: September 18, 2014 in Ciekawostki, Historia Palcówek, Uncategorized
Tags: , , ,

Rok temu, w sierpniu, mój kolega na bazie szablonu który przygotowałam narysował palcówkowy short, który jego zdaniem odzwierciedla najczęstsze tematy które poruszam w swoich komiksach:

rys. Monika Petryna, Jacek Kaczmarek

rys. Monika Petryna, Jacek Kaczmarek

Wdaliśmy się wówczas w dość długą i wyczerpującą dyskusję, która zakończyła się zamówieniem pizzy (coby wesprzeć nadwerężone organizmy) i oglądaniem filmu (coby wesprzeć nadwerężone psychiki) 😉

Ten short przypomniał mi się jednak ostatnio, gdy robiłam porządki w folderach z palcówkowymi rysunkami. Pod jego wpływem postanowiłam zrobić listę tematów (poza damsko-męskimi i brwiowymi), które są treścią Palcówek. Zadanie z jednej strony ciekawe, z drugiej – dość trudne, bo tak naprawdę Palcówki są… o wszystkim 🙂 Ale spróbujmy!

A jak APETYT
apetyt rośnie w miarę jedzeniaB jak BAŁAGAN
bałaganiaraC jak CZEKOLADA
czekoladaD jak DIETA
o dietach i tuszy
E jak EMOCJE
ciężar dumka komiksowegoF jak FACEBOOK
o współczesnym świecie technologiiG jak GÓRY
po powrocie z górH jak HAPPY END
co po happy endzieI jak INICJATYWA
o życiowych strachach i lękach 2J jak JEDZENIE
o gotowaniuK jak KINO
film o mnieL jak LITERATURA
o książkach 2Ł jak ŁIKEND
o weekendzie M jak MARZENIA
marzenia nie są od marzenia
N jak NARZEKANIE
nie marudzić to nie być sobą O jak OBAWY
o fotografiiP jak PRACA
o pracy 3R jak RELACJE
o relacjach z rodziną i przyjaciółmiS jak SPORT
jakiś sportT jak TRANSPORT
dreszczyk emocji
U jak URLOP
gdzie na urlop
W jak WINO
winno dobre na krążenie Z jak ZŁOŚĆ
życie mnie oszukało nie wygrałam w totkaCoś pominęłam? 😉

P.S. Jacku, +10 do zajebistości, zainspirowałeś trochę ten wpis! 😉

Comments

Leave a Reply

