Od czterech lat w okolicach listopada, grudnia zaczynam myśleć o kalendarzach. Takich, które sama projektuję, w których są moje prace.
Pierwszy kalendarz miał 3 wersje – jedną ze zdjęciami street art’owymi z mojej kolekcji, drugą z moimi rysunkami przeróżnymi, trzecią ze zdjęciami które w mijającym roku pstryknęłam. Kalendarze trafiły do garstki moich znajomych jako gwiazdkowe prezenty. Rok później też je drukowałam – tym razem jednak już tylko z komiksami palcówkowymi. I tak już zostało.

Powoli przymierzam się do kalendarzy na 2015 rok. Wstępnie wiem już, jaka będzie koncepcja kolejnej edycji, ale… to na razie tajemnica. Mogę Wam jednak pokazać, jak to wyglądało w poprzednich edycjach 🙂
3781_469274029776789_734380486_n

I już na ścianie:)1796633_639925889407903_1515015462_nReakcje obdarowanych mówią same za siebie:

Lupus_LibriPalcówki_-_2shorty_komiksowePalcówki_-_shorty_komiksoweParę dni temu zadzwoniła do mnie przyjaciółka i od razu przeszła do rzeczy. “Kiedy będą nowe kalendarze, bo ja mam już w odremontowanym niedawno mieszkaniu specjalnie przygotowane miejsce na palcówkowy kalendarz” – powiedziała. Zrobiło mi się miło.
Na drugi dzień spotkałam się z jakiś czas niewidzianą koleżanką. W trakcie rozmowy zapytała o Palcówki. “A jak dostać taki ten Twój kalendarz?” – zapytała w końcu. I znowu miło na sercu, serio 🙂

Prace nad edycją 2015 trwają. Poniżej szybki przegląd Palcówek, które znalazły się w ubiegłorocznym kalendarzu.
Styczeń:
styczeń
Luty:
lutyMarzec:
marzecKwiecień:
kwiecieńMaj:
maj
Czerwiec:
czerwiecLipiec:
lipiecSierpień:
sierpnieńWrzesień:
wrzesienPaździernik:
październikListopad:
listopadGrudzień:
grudzieńCo będzie w najnowszym kalendarzu? Na to musicie jeszcze chwilę poczekać 🙂

Leave a Reply

