Piątek, piątunio, piąteczek…

Posted: February 12, 2015 in Narzekanie, Palcówki o weekendzie, Palcówki o życiu, Palcówki przekorne
Tags: , , , , , ,

… tylko że akurat w lutym zdarza się w połączeniu z pechową trzynastką. A więc: piątek trzynastego – to już brzmi groźnie! A w tym roku czekają nas aż trzy takie niby pechowe piątki – w lutym, w marcu i w listopadzie. Ja tam się cieszę, bo nie uważam go ze pechowego.
Dlaczego nie? No powiedzmy sobie szczerze – jak jakikolwiek piątek może być pechowy? To tak jakby powiedzieć, że czkolada może być niezdrowa. Głupota, prawda? 😉

Myślałam o tym dziś trochę i postanowiłam sprawdzić, jak często piątek pojawia się w moich komiksowych rysunkach. Jakież było moje bezbrzeżne zdziwienie, gdy odkryłam raptem dwa shorty komiksowe poświącone ulubionemu dniu tygodnia większości ludzi na świecie
zawsze kiedys nadejdzie piątek
it's friday i'm in loveNa usprawiedliwienie mogę tylko napisać, że zrobiłam trochę shortów o sobocie oraz weekendzie – to się tak trochę liczy w temacie piątkowym…
Jedno z najczęstszych stwierdzeń? Byle do weekendu…
plany na tydzieńPlany na weekend? Zregenerować się po całym ciężkim tygodniu…

plany na weekend

Kto lubi weekendy? Wszyscy…

choroby też lubią weekend.jpg

Weekendowe przypadki? Bywają. Różne…

najwięcej pomysłów przychodzi w weekend

A co z pracoholikami? Też lubią weekendy. Mają swoje powody…

pracoholik lubi weekendy

Weekend w łóżku? Nie musi być romantyczny, i tak w to wchodzę!

weekend spędziłam w łóżku

Weekendowe przemyślenia? Zwykle kończą się jedną puentą…

weekend

😉

Comments
  1. […] podwójną porcję piąteczkowych komiksów. Możecie też o nim poczytać i pooglądać we wpisie Piątek, piątunio, piąteczek […]

  2. […] Pisałam i rysowałam o tym już wcześniej – zerknijcie na wpis z początku roku, o tutaj: Piątek, piątunio, piąteczek. Mimo że piątek trzynastego mamy po raz trzeci w tym roku, moje podejście jest niezmienne. […]

Leave a Reply

