Moją wielką miłością (ktoś może powiedzieć, że słabością) są słodycze. Czekolada, lody, cukierki, batoniki, ciastka, croissanty – mogłabym tak jeszcze dłuuugo wymieniać. Przyznaję, że w swej miłości rzadko jestem rozsądna i umiarkowana… Jednak wczoraj, całkiem spontanicznie, postanowiłam czasowo rzucić słodkości. Przede mną 40 dni słodyczowego postu. Naprawdę!
Po co? Może by udowodnić sobie siłę własnej woli. Pokazać samej sobie, że potrafię i zmierzyć się z samą sobą. Nie ukrywam, że jeśli przy okazji zgubię centymetr tu i ówdzie nie będę narzekać.
W każdym razie, by odpowiednio zacząć realizację wyzwania, sprawdziłam jak słodycze zadomowiły się w moich komiksowych rysunkach. W końcu w najbliższym czasie będę je widywać tylko w moich palcówkowych bazgrołach 😉

Więc, występują w komiksowych shortach całkiem często. I dość dosłownie 😉
czekolada

kawa to tylko pretekst

Czasem ciężko sobie wyobrazić życie bez słodyczy…

rzeczy bez których nie wyobrażam sobie życia… nawet jeśli miłość do nich jest trudna…

ciąża gastronomicznaCzasami słodycze to po prostu synonim szczęścia 😉
szukanie szczęscia w lodówcePoza tym ciężko czasem wyrzucić z głowy myśl, że mogą być rozwiązaniem wielu problemów…
na życia rozterki najlepsze są cukierki … nawet jeśli w efekcie powodują inny problem 😉
moja rada czekoladaAle myśląc o tym że jesteśmy tym co jemy…
jestes tym co jesz… postanowiłam powalczyć trochę sama ze sobą, uznać – przynajmniej na chwilę, zobaczymy jak będzie później – słodycze za zakazany owoc a babeczki, czekoladki i inne słodkości mieć w swoim życiu -na razie tylko na papierze, w komiksowych rysunkach.
zakazany owocTrzymajcie za mnie kciuki!

P.s. Muszę jeszcze to dopisać dla samej siebie: tak, czipsy to też rodzaj słodyczy. Popcorn też.

Leave a Reply

