Jakoś tak się utarło, że od pewnego czasu na fejsbukowym profilu Palcówek w każdą niedzielę pojawia się mój kot Louis. Prócz zaskarbiania sobie przychylności internetów fotogeniczną mordką ma też zwykle do przekazania światu kilka mądrych słów. Wiadomo przecież, że internet kocha koty 😉 Kocie memy nie zastępują komiksowych Palcówek, ale z pewnością są w jakiś sposób dopowiedzeniem ich komiksowego – mojego – świata. Z brwiastymi bohaterkami łączy je beztroska prostota formy (choć dałam się lekko ponieść fantazji w kwestii kolorów 😉 ), poczucie humoru oraz ważny przekaz dla ludzkości. Panie i Panowie, przedstawiam Wam kilka mądrości kota Louisa

Pierwszy koci mem powstał na okoliczność Dnia Kota:

dzień kotaKolejny wzbudził małą dyskusję – pojawiła się ulepszona wersja kociej recepty na niedzielę idealną: leżenie z lampką wina 😉

leniuchować w niedzielęNiektóre kocie memy powstały w dwóch wersjach, bo jakoś nie mogłam się zdecydować która lepsza…

pobudka2pobudkau mnie zawsze są świętau mnie zawsze jest niedzielawidziałem karmy cieńwidziałem muchy cieńTrzeba wyjaśnić, że Louis nie boi się pytań odważnych – szczerych do bólu, życiowych, można powiedzieć że wręcz fundamentalnych i uniwersalnych. Bezkompromisową szczerością pobudza do refleksji i szukania odpowiedzi i otwartości na każde pytanie. Bo przecież wszyscy dobrze wiemy, że nie ma pytań niemądrych czy nieważnych 😉

urlop to taki czasponiedziałekwiosna to nowa karmakto nam ukradł godzinę snuCzasem mój najmądrzejszy, najpiękniejszy, najsłodszy, najgrzeczniejszy (no dobra, to akurat lekko odbiega od prawdy…), najbardziej fotogeniczny, najśmieszniej chrapiący, najbardziej miziasty, najbardziej płochliwy, najdzielniejszy, najbardziej czarujący, najpocieszniejszy i w ogóle najlepszy kotałe pod słońcem po prostu jest sobą. A wtedy…

jeeeeśćnajwięcej witaminy mają cielęce parówkiale nudyprzytulasek

 

No i powiedzcie mi jak nie kochać tego futrzaka, hm? 😉

 

P.S. Aha! Tytuł, czyli niedzielny artysta, to odniesienie do tego, że kocie memy z Louisem w roli głównej pojawiają się na palcówkowym profilu facebookowym co niedzielę. To tak gwoli wyjaśnienia 🙂

P.S.2 Ponieważ życie z kotem Louisem inspiruje mnie non stop kocie memy wciąż wychodzą spod moich łapek. Także bądźcie czujni, będzie za jakiś czas powtórka z tej kociej rozrywki 😉

Comments

Leave a Reply

