… oczywiście moje komiksowe Palcówki! Zapytacie: Jak to?
Zaczęło się jak zwykle w głowie – malutka, kiełkująca powolutku myśl. W pewnym momencie przerodziła się w działanie. Aż w końcu przyszła do mnie tajemnicza, mała paczuszka…

IMGP8382

Postanowiłam delektować się tą chwilą. Zrobiłam sobie herbatę w aktualnie-ulubionym-kubku, rozpakowałam dołączoną do przesyłki krówkę, z namysłem ją zjadłam. Dłużej nie mogłam już jednak zwlekać. Tadam!!!
IMGP8386IMGP8388

IMGP8389IMGP8392
Czy wiecie, cóż to za gadżety? 🙂 Malutkie, pięknie wydrukowane, poręczne i zachwycające – wspaniała forma do prezentacji palcówkowych bohaterek! Podpowiadam: magnesy 🙂
A na lodówce, znalazłszy się (sprawdzałam! tak się to pisze!) w wyjątkowo doborowym i różnorodnym towarzystwie mojej magnesowej kolekcji, wyglądają tak:
IMGP8401IMGP8398

IMGP8403IMGP8412Tak tak, nie zamierzam zaprzeczać oczywistym faktom: uwielbiam magnesy. A te z palcówkowymi bohaterkami – plus jeden z moim przesłodkim kotem Louisem! – są pięknymi, komiksowymi perełkami w mojej kolekcji. Ale nie tylko. Być może ktoś z Was pamięta, że Palcówki pojawiają się co roku w kalendarzach. Parę dni temu znajoma podesłała mi fotkę swojego biurka…
Palcówki na biurkuO innych palcówkowych gadżetach zresztą już kiedyś pisałam – choćby tutaj 🙂
Magnesy, podkładki pod kubki, breloki, kalendarze… Co dalej? Dajcie mi chwilę a pewnie niebawem się przekonacie!

 

P.S. Przy okazji chciałabym się pochwalić prezentem od jednej z palcówkowych fanek, Iwy. Czyż nie są piękne? 🙂
IMGP7999

 

P.S.2. Z tego wszystkiego zapomniałam napisać: Do Kwadratu to sklep, w którym znajdziecie różne spersonalizowane gadżety – magnesy, zdjęcia, naklejki, książeczki, kalandarze. Znak charakterystyczny to forma kwadratu oczywiście. I nie, to nie jest żaden tam wpis sponsorowany czy koleżeński – jestem po prostu meeega zadowolona z pomysłu jaki zrealizowałam przy kwadratowym wsparciu więc się tym ekscytuję i dzielę 🙂

Comments
  1. IwaP-S says:

    Się Pan Rysiu spóźnił nieco, bo wiadomo, że najwierniejsi fani to Kinia Królewna i ja! O! 🙂

  2. Rysiek says:

    Chcę! Gdzie można takie dostać? Albo raczej co trzeba zrobić, by je otrzymać? Jakiś konkurs na najwierniejszego fana? 😉 To ja nim jestem, żeby nie było niedomówień 😉

    • monikape says:

      Dziewczęta drogie (bo Rysiu to koleżanka Rysiu – takie wyjaśnienie 😉 ), będzie niebawem konkurs i będzie kilka magnesików do zgarnięcia, na pewno. Muszę się tylko czasowo nieco ogarnąć 🙂 Stay tuned!

  3. Oczamipandy says:

    Ojej, tyle wspaniałości to dawno już nie widziałem 🙂

Leave a Reply

