Dziś krótko, treściwie i obrazkowo, choć nie do końca komiksowo. Tym razem bawiłam się nie długopisem a aparatem fotograficznym. Co z tego wyszło? Kto wystąpił w roli głównej? I najważniejsze w tym wpisie pytanie: jak uszczęśliwić kobietę jedną prostą rzeczą? Dzieląc się z Wami moim osobistym doświadczeniem zapraszam do odkrycia rąbka tej niezwykłej tajemnicy…

Tadam tadam! Przed Wami moja prawda objawiona 😉
muminkowe kubkiBohaterowie z Doliny Muminków są moimi idolami od czasów dzieciństwa – i choć dzieckiem już daaawno nie jestem, to wciąż darzę ich wielką sympatią. Gdy spostrzegłam dziś ten piękny, niebieski kubasek nie mogłam się mu oprzeć. Tym bardziej, że świetnie się komponuje z malutkim kubeczkiem, który w ubiegłym roku dostałam w prezencie od mojej przyjaciółki, Ani. Prawda, że razem wyglądają idealnie? 😉

Lubicie Muminki? To poczytajcie o nich jeszcze tutaj 🙂 A niebawem spodziewajcie się kolejnej części z cyklu “Palcem po mapie”, krótki acz intensywny wyjazd do Wilna wymaga ode mnie komentarza 🙂

Leave a Reply

