Wakacyjne piosenki

Posted: August 10, 2015 in Palcówki muzyczne
Tags: , , , , , ,

Muzyka mnie inspiruje – na wielu poziomach. Jednym z nich jest rysowanie komiksów, a konkretnie palcówkowych historii, których motywem przewodnim jest dany utwór, piosenka. Nie są to zwykle hity ani nowości, często wręcz kawałki odkurzone sprzed wieeelu lat. Zobaczcie sami 🙂

To jest staroć nad starocie, a na dodatek lekko żenujący – ale któż go nie zna!

jesteś szalonaA tu coś jeszcze starszego, za to bardziej klasycznego:
tak mi źle tak mi szaroTakie oldschoolowe klimaty są mi dość bliskie…
łezka do łezkiLubię je, inspirują mnie i… skłaniają do sarkastycznej puenty 😉
to jest mój senWięcej komiksów inspirowanych muzyką znajdziecie w kilku innych wpisach, opatrzonych kategorią Palcówki muzyczne – trochę się ich już nazbierało 🙂

Leave a Reply

