Parę lat temu, na rozmowie rekrutacyjnej poważny pan dyrektor miejsca, w którym starałam się o pracę zapytał mnie – po serii merytorycznych pytań o wiedzę, wykształcenie i doświadczenie – czy jestem typem nocnego marka czy porannego ptaszka. Jako osoba szczera, z lekkim uśmiechem (bo wiedziałam, że lepiej by było skłamać, że zrywam się skoro świt z anielskim uśmiechem na ustach) przyznałam, że rano najmocniej na świecie marzę, by dryfować w ramionach Morfeusza jeszcze choćby kilka chwil, a klikanie z zamkniętymi oczyma opcji drzemki na telefonie mam opanowane do perfekcji. W odpowiedzi usłyszałam serdeczny śmiech i wyznanie, że jestem chyba pierwszą osobą, która szczerze odpowiadziała na to pytanie. Nie wiem, czy to był powód – ale ofertę pracy dostałam, a tę rozmowę o wczesnym wstawaniu pamiętam do dziś. Ponieważ ostatnio chodzę ciągle jakaś taka niedospana, fakt ten naprowadził mnie na temat dzisiejszego wpisu – o spaniu i wczesnym wstawaniu 🙂

Bo to jest w moim przypadku mniej więcej tak:
jak dobrze wstać skoro świtI tak:
jak ja nie lubię porannego wstawaniaI jeszcze tak:
na pewno znasz te poranki gdyNajogólniej rzecz biorąc na codzień funkcjonuję jak każdy: wstaję rano, idę spać wieczorem (dość późnym wieczorem). Natomiast gdybym miała wybierać, chętnie nieco przesunęłabym sobie ten rytm… Tak ledwo o kilka godzin… Bo to wieczorem i nocą mój mózg ma najfaniejsze pomysły…
nocna wenazieewChoć czasem wychodzą z tego różne rzeczy…
gość z wąsamiprzez senlicho nie śpidrzemięA sny? Różnie z nimi bywa…
kto umie tęsknić ma bogatsze snyto jest mój senMówi się, że sen to zdrowie. Wierzę w to święcie. Czasem tylko mam z tym mały problem…
drzemkaBo wiem, że te wieczory bywają zdradliwe…
wieczór z twarzą marilyn monroeAle poranki też! Bo kto rano wstaje…
kto rano wstajeTrzeba więc znaleźć jakiś balans, harmonię, równowagę. A jeśli nie mogę zasnąć…
kołysanka palcówek
A Wy? Jesteście rannymi ptaszkami czy nocnymi markami? 😉

Comments
  1. jamestooltip says:

    1. Bardzo fajne paseczki! 🙂 2. Marilyn Manson jest ponoć dość sympatycznym człowiekiem, więc nie ma dramatu 😀 3. Jestem rannym pt… pajączkiem 😉

Leave a Reply

