Wyczekiwany przez większość z nas sezon wakacyjno-letnio-urlopowy dobiegł końca. Oczywiście, są jeszcze weekendy, które można świetnie zaplanować, a czasem nawet przedłużać, są wypady, które nie wymagają słońca i wysokich temperatur, ale nie da się ukryć – klimat wakacyjny, wraz z coraz krótszymi dniami i zimniejszymi porankami, to już przeszłość. Co zostaje? Oczywiście komiksy 🙂

Przed…
Zanim doczekałam się wymarzonego urlopu działo się sporo, także w mojej głowie. I oczywiście miało to odzwierciedlenie w shortach komiksowych z Palcówkami w roli głównej. Zaczęło się od tego że…
mam ochotę na chwileczkę zapomnienia

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Skoro w głowie – i sercu – zakiełkowała potrzeba urlopu, zaczęły się przygotowania.
szykuję się już na sezon letni

 

 

 

 

 

 

 

 

gotowa na urlop

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Wreszcie nadszedł długo wyczekiwany urlop. Niby tylko dwa tygodnie, ale wyczekiwane jak wszystkie święta naraz. Tak się złożyło, że dłużego urlopu nie miałam od półtora roku – więc łatwo się domyśleć, jak bardzo na niego czekałam 🙂 Cóż mogę rzec, urlop był piękny i niestety szybko się skończył. A po nim…
opalona w barwy narodowe

pourlopowy szokpowakacyjny nadbagażpowrót z urlopu bywa bolesny

urlop po urlopieWszystko dobre co się szybko kończy… niestety. A jak tam Wasze urlopy? Mam nadzieję, że macie po nich równie miłe wspomnienia 🙂 No właśnie, bo jeśli o powakacyjnych wspomnieniach mowa – nie przegapiliście chyba wpisu o tym, co działo się na palcówkowym urlopie? Czyli o tym, co było w środku, między przed a po tego wpisu 🙂 Znajdziecie go tutaj – kolorowej lektury! 😉

Follow my blog with Bloglovin

Comments
  1. Rysiek says:

    Konkretnego urlopu jeszcze nie miałam, tylko wyjazdy z pracą i z laptopem. Za to śródziemnomorskie upały rozpieściły mnie bez żadnego ruszania się z miejsca, więc ogólnie mogłam się powygrzewać jak kot na parapecie 😉 Zostaje zatem listopad i wyjazd na posezonowej zniżce 😉

Leave a Reply

