W sumie nie jest to niczym nowym, tylko jakimś takim skróconym, wyraźnym podsumowaniem palcówkowych komiksów. Trzy słowa, które określają Palcówki i moje shorty komiksowe tak, że chyba jest to zrozumiałe dla wszystkich – po prostu ironia, brwi i życie!

5

Zaczęło się od tego, że parę dni temu, porządkując na komputerze folder z palcówkowymi rzeczami, znalazłam ten oto skan:
słowa rymowane z palcówkiTen rysunek powstał jakoś ponad rok temu, przy okazji konkursu, który zorganizowałam na palcówkowym fanpejdżu na Facebooku. Poprosiłam wówczas fanów, by zrymowali do słowa Palcówki coś, co się im z bohaterkami moich shortów komiksowych kojarzy. Propozycji, jak widzicie powyżej, było całkiem sporo. Na pamiątkę je sobie spisałam.

Znalazłwszy ten skan zaczęłam zastanawiać się nad tymi skojarzeniami i kombinować, jakby tu je jakoś wykorzystać, albo coś z nich zrobić. I w końcu w tej pątaninie myśli, pomysłów, prób i słów doszłam do wniosku, że warto zrobić Palcówkom nowe zdjęcie w tle na Facebook’u, z wykorzystaniem słów-kluczy, które by je opisywały. To, że do głowy przyszły mi brwi chyba nie dziwi, to kluczowy element ekspresji Palcówek. Ironia też była jakaś taka logiczna, a życie… no po prostu samo życie 🙂
1 (2)

2 (2)Wybrałam opcję, która odpowiadała mi najbardziej… i gotowe. Jak pokazują opinie fanów – pomysł się spodobał 🙂
1111c

1111a

I jeszcze jeden komentarz, który rozwinął się w mini-dyskusję, dość ciekawy 😉
1111bNo i taka to historia – o ironii, brwiach i życiu rzecz jasna. W palcówkowej, shortowej formie. Najlepszej!

 

P.S. To tak dla spokojności sumienia dodam jeszcze tylko, że grafiki zwykle robię w jednym z moich ukochanych, darmowych programów do projektowania, czyli Canva (znajdziecie ją tutaj).

P.S. 2. A gdybyście nie pamiętali, to palcówkowego fejsbunia możecie polubić/podejrzeć/obczaić tutaj 😉

Follow my blog with Bloglovin

Leave a Reply

