Świąteczne szaleństwo za nami. Troszkę szkoda, ale gdyby były dłuższe – nie wiem, kto tak naprawdę by to zniósł 😉 Mam nadzieję, że przeżyliście je dokładnie tak, jak chcieliście. Na osłodę, że czas wracać do szkoły, pracy, szarej rzeczywistości – mam dla Was dziesięć komiksów, w których każdy z pewnością odnajdzie choćby kawałeczek siebie 😉

sezon na już nic nie zmieszczę

po świętach w nic się nie mieszczę

jak minęły ci święta

motyle jestem

może wiosna za dużo zjadła w święta

no i po świętach

polacy to tradycjonaliści

święta to taki czas

śmigus dingus

palcówki większe po świętach

Czy te 10 rysunków o po-świętach wymaga komentarza? Chyba nie 🙂 Obawiam się, że każdy z nas choć trochę się w nich odnajdzie, i to w sumie nawet nieważne, o jakie święta chodzi – Wielkanoc, Boże Narodzenie, a może długi weekend. Ja jestem z siebie niezmiernie dumna, bo spędziłam czas nie tylko w kuchni (gdzie min. nauczyłam się robić bigos!), ale też trochę pospacerowałam, a nawet znalazłam czas na narysowanie tych kilku komiksów. Mam nadzieję, że osłodziły Wam choć trochę ten trudny, po-świąteczny czas 😉

Follow my blog with Bloglovin

Comments
  1. Rysiu says:

    Ale było fantastycznie… Napiekłam ciast, podjadłam innych cudowności i wreszcie czuję wiosnę. Ja chcę jeszcze! 😀

Leave a Reply

