Jakoś tak ostatnio sporo mi się ostatnio narysowało obrazków z moim kotem. Ponieważ Louis jest najpiękniejszy i najbystrzejszy na świecie, a jak się okazuje – całkiem też nieźle zna się na poezji i rymowaniu, postanowiłam podzielić się z Wami tymi dziełami. Przed Wami kolejna porcja obrazków z cyklu Louis. Kot Louis! 🙂

Na początek szczypta klasyki…

walentynki 5

już taki jestem słodki kot

… a potem już freestyle 😉

jeśli chcesz me serce skraść

mam taką myśl, będę strzec kanapy dziś

pierwsza zasada życia z kotem

jedno jest w życiu ważne - szczęście kota

weekend czy nie pełna miska należy mi się

miał miał miał nikt nie będzie dziś spał

miał miał miał, dłuższy weekend bym chciał

 

Mówi się o kociej muzyce – a tu proszę, kocia poezja jak się patrzy 😉 Podoba się Wam?

 

Follow my blog with Bloglovin

Comments
  1. grotblog says:

    Niezłe… zapraszam do siebie 🙂

Leave a Reply

