Nie nie, Palcówki nie wpadły w sidła żadnego mitologicznego amanta (choć może jest to pomysł na kolejne komiksy 😉 ) – tytuł to tylko nazwiązanie do jednego z moich ulubionych zajęć – czyli spania. Tak, uwielbiam spać, albo np. wylegiwać się w łóżku – koniecznie z kubkiem kawy lub herbaty i ciekawą książką! I rzecz jasna ma to swoje odzwierciedlenie w moich komiksowych rysunkach 🙂

Na początek klasyk klasyków 😉

dom jest tak gdzie smacznie się śpi

Generalnie muszę przyznać, że w związku ze spaniem mam pewien specyficzny talent…

talent do ignorowania budzika

Ten talent ma swoje konsekwencje…

zaspałam

A potem tylko ziewanie i ziewanie 😉

ziewanie

zieew

Cóż ja poradzę – wstanie z łóżka, zwłaszcza bladym świtem, nie jest tym, co specjalnie lubię…

dramat porannego wstawania

mam problem z porannym wstawaniem

problemy ze wstawaniem

I niestety, nawet najpiękniejsze obietnice poranka czy mądre przysłowi mnie nie przekonują o wyższości świata zewnętrznego nad miękkością, przytulnością i ciepełkiem łóżka…

obiecał mi poranek szczęście dziś+było

jak dobrze wstać skoro świt

na pewno znasz te poranki gdy

Mam swoją własną interpretację niektórych popularnych powiedzeń i przysłów odnośnie porannego wstawania 😉

kto rano wstaje

Może to dlatego, że jestem raczej tzw. nocnym markiem? Lubię siedzieć do późna – czytać, oglądać filmy, rysować, cokolwiek mi przyjdzie do głowy…

co ty taka niewyspana

nocna wena

A może wyjaśnienie jest prostsze? Może nie lubię wstawać z łóżka z obawy przed tym, co może się czaić… pod nim? 😉

potwory

😉

 

Follow my blog with Bloglovin

Leave a Reply

