Przysłowia w komiksach, a przynajmniej – w palcówkowych komiksach – to dość klasyczny motyw. Pojawiąją się często, bo – po prostu – są dla mnie świetnym punktem wyjścia do zbudowania ironicznej, krótkiej historii. Przed Wami porcja takich właśnie komiksów 🙂

Wybrałam tylko komiksy, które rozpoczynają się klasyczną frazą “Mówi się że…”. Sama zdziwiłam się, że narysowałam ich aż tyle – znalazłam 26 shortów palcówkowych! A to rzecz jasna nie wszystkie, które wiążą się z przysłowiami – ale reszta może innym razem 🙂

 

zimna woda

biologiczna bomba

jestes tym co jesz

przypadki chodzą po ludziach

błędy to przywilej młodości

najlepiej uczyć się na błędach, cudzych

apetyt rośnie w miarę jedzenia

świat sprzyja odważnym

książki to strawa dla umysłu

po każej burzy wychodzi słońce

gdy się człowiek spieszy

czas leczy rany

o relacjach z rodziną i przyjaciółmi

prawda w oczy kole

gdy się człowiek spieszy to klucze...

gdy się człowiek spieszy to but...

nie ma miłości bez zazdrości

nie szata zdobi człowieka

bez ciekawości nie ma mądrości

życie to nie bajka

to co dobre w życiu szybko się kończy

389976_534020276659609_826005945_n

1 strach ma wielkie oczy

wszystko co dobre się kiedyś kończy, za wyjątkiem komiksów

mówi się że czas leczy rany, więc skoro jest taki łaskawy...

moją najlepszą przyjaciółką jest karta kredytowa

Macie swoje ulubione powiedzenie? Napiszcie, może mnie zainspiruje 😉

 

Follow my blog with Bloglovin

Comments
  1. Ciekawe i dosyć zabawne ^^ Naprawdę dobra robota…

    ~LevilleForNow

Leave a Reply

