Z natury jestem raczej humanistką i niezbyt często ekscytują mnie cyferki – poza jednym wyjątkiem: statystyką dotyczącą palcówkowych komiksów. Przeglądając je ostatnio na palcówkowym fanpejdżu zrobiłam sobie zestawienie tych komiksów, które w ostatnich trzech miesiącach zaskarbiły sobie najwięcej sympatii wśród fanów. Oto one 🙂

Szczerze – nie spodziewałam się, że akurat ten short komiksowy będzie na pierwszym miejscu 🙂

hej ho do pracy by się szło

Ten też nieco mnie zaskoczył 🙂 Gdy go rysowałam, zastanawiałam się przez chwilę, czy nie jest zbyt ironiczny, żeby nie powiedzieć kolokwialnie że po prostu przegięty. Ale po chwili zastanowienia stwierdziłam, że poczucie humoru + dystans do siebie i świata to klucz, by ten rysunek bawił – i nie wahałam się go opublikować. Efekt? Spodobał się bardzo 🙂

sto lat samotności

To, że ten palcówkowy komiks tak się fanom spodobał w sumie mnie nie zdziwiło – sama miałam mega frajdę, gdy go tworzyłam 😉

reakcja-37

A tu klasyka palcówkowych klasyków – taki życiowy wstęp i abstrakcyjna puenta.

czasem w twoim życiu pojawia się ktoś kto je kompletnie zmienia

Komiks o poniedziałku – to się musiało spodobać. Powiedzmy sobie szczerze, mało kto lubi ten dzień, za to narzekać na niego lubi prawie każdy.

reakcja-38

Przy tym komiksie też nieco się zdziwiłam, że fani reagowali na niego tak entuzjastycznie. To znaczy owszem, uważam że jest ciekawy i całkiem zabawny, na swój sposób trochę przekorny, ale też wiem, że nie jest to taki żart oczywisty. Okazuje się, że palcówkowi fani potrafią to docenić 🙂

wyrysować mętlik w głowie

A to komiks inspirowany rozmową z przyjaciółką. Tak się śmiałyśmy z naszej dyskusji, że stwierdziłam, że muszę się tym śmiechem podzielić. Zanotowałam pomysł i kilka dni później wyrysowałam go w pasku komiksowym. Taka historia 🙂

reakcja-57

Ten komiks – to chyba nie będzie zdziwieniem – rozbawił głównie damską część wielbicieli palcówkowych komiksów.

komplementy

Queen, weekend, wypłata – trochę może dziwne połączenie, ale dało niezły efekt – fanom się spodobało. No i najważniejsze, że niejedną osobę rozbawił 🙂

it's a kind of magic

Last but not least – obrazek z cyklu kociego. Louis i jego mądrości pojawiają się na palcówkowym fanpejdżu w miarę regularnie, zyskując sobie przychylność fanów nie mniejszą niż palcówkowe komiksy. Zresztą, mnie to nie dziwi 😉

reakcja-29

Tyle z zabawy cyferkami. Mam nadzieję, że podoba się Wam efekt 🙂

Leave a Reply

