W listopadzie i grudniu na palcówkowym blogu było raczej cicho. Oczywiście za wyjątkiem wpisu kubkowo-konkursowego, którego mam nadzieję nie przegapiliście 😉 Postanowiłam więc nieco nadrobić zaległości i otóż przed Wami 7 całkowicie nowych komiksów. Smacznego!

Powodów mej blogowej abstynencji było kilka. Jednym z nich były zawirowania zdrowotne, a konkretnie dentystyczne. Co prawda na bloga nie zaglądałam, ale komiksy jak najbardziej rysowałam – i oto dowody, konkretnie trzy, rysunkowe.

metoda-na-bol-zeba

dentysta_na-lekach-przeciwbolowych

dentysta_po-lekach-przeciwbolowych

 

 

Pod koniec roku dopadły mnie trochę takie jesienno-zimowe smuteczki. Ale tylko trochę 😉

jesienia-trudno-uwierzyc-w-maj

kumulusy

Ale żeby nie było – pod koniec roku towarzyszyła mi też (niezmiennie!) spora dawka ironii i humoru… 😉

ludzie-dziela-sie-na

mam-te-moc-w-piatek-i-po-weekendzie

A jak Wam minęła ta jesienio-zima? 😉

 

Follow my blog with Bloglovin

Leave a Reply

