Od czasu do czasu bohaterami palcówkowego posta na blogu są przysłowia – mądrości, spuentowane nieco przewrotnie i z odpowiednią dawką brwi. Zapraszam Was na kolejną ich porcję 🙂

Na początek komiks, który jest puentą palcówkowych rysunków inspirowanych popularnymi przysłowiami, powiedzeniami i mądrościami:

przyslowia-sa-madroscia-narodu-a-palcowki-madroscia-internetu

Ok, po takiej rozgrzewce – zaczynamy 🙂 Gdybym szła alfabetycznie musiałabym zacząć od powiedzenia “Apetyt rośnie w miarę jedzenia”. Ostatnio na ten temat narysowałam aż dwa shorty komiksowe…

apetyt-rosnie-1

apetyt-rosnie-2

To nie jedyne powiedzenie, na temat którego narysowałam dwie wersje komiksu.

mowi-sie-ze-czas-leczy-rany-a-zgaga-i-kac

mowi-sie-ze-czas-leczy-rany-wiec-skoro-jest-taki-laskawy

Skoro jesteśmy w temacie czasu i związanych z nim przysłów, moja kolekcja komiksowych rysunków jest całkiem spora…

nic-dwa-razy-sie-nie-zdarza

czas-ucieka-wiecznosc-czeka

czasem-slonce-czasem-deszcz-a-czasem-poniedzialek

Czas – to także przeszłość. I o niej też udało mi się coś wymyśleć i wyrysować…

zamknac-za-soba-drzwi-do-przeszlosci

wszystko-co-dobre-sie-kiedys-konczy-za-wyjatkiem-komiksow

Na koniec dzisiejszego przysłowiowego wpisu zostawiłam wisienkę – komiks narysowany dosłownie dziś rano 🙂

jak-sobie-poscielesz

Które komiksowe przysłowie podoba się Wam najbardziej? 🙂

 

Follow my blog with Bloglovin

Comments
  1. Numer dwa i trzy zdecydowanie z życia wzięte 😉
    Z niecierpliwością czekam na kolejne Palcówki – mądrości internetu 😀
    Pozdrawiam

  2. Mój ulubiony to zdecydowanie ten odnośnie rachunków, choć, gdy osobiście wyciągam je ze skrzynki, zwykle nie jestem zachwycona 😉
    Pozdrawiam 🙂

Leave a Reply

