Inny punkt widzenia

Posted: July 14, 2019 in Aktualności

Podobno jedyną stałą rzeczą w życiu jest zmiana – więc może tak profilaktycznie warto czasem zmienić punkt widzenia? Może się wówczas okazać, że w pozornie znanych, oczywistych rzeczach czy sytuacjach dostrzeżemy coś nowego.

Jak się to ma do komiksów i rysowania? Cóż, w sposób bardzo dosłowny wyjaśnił mi to mój pięcioletni siostrzeniec. Otóż powiedział mi, że on też potrafiłby narysować komiksy – niby takie jak moje, a jednak inne. W praktyce pokazał mi taki oto rysnek:

Przyznam że w pierwszej chwili wybuchnelam śmiechem, potem jednak stwierdziłam, że to całkiem udane portrety moich komiksowych bohaterek. Takie jakby Palcówki – choć nieco inne jednak. Brwi są, ekspresja jest – to co najważniejsze zostało zachowane, choć punkt widzenia jakiś inny… świeży, ciekawy… no inny po prostu 😉

Myślę że od czasu do czasu warto się na chwilę zatrzymać i spojrzeć na to, co znane, oczywiste, nawet może nieco banalne – z innej strony. Może dostrzeżemy coś nowego, dotąd niezauważonego? Może będzie to coś, co nas zainspiruje, zastanowi, zachwyci? Oby tak było 🙂

 

Follow my blog with Bloglovin

Leave a comment